کد خبر: ۱۰۰۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 10 October 2021

به گزارش تابناک سمنان بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی یک منبع داخلی مایکروسافت، تیم ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های تحت توسعه‌ی خود را رونمایی کرده است.

جز کوردن (Jez Corden)، نویسنده و ویراستار وبسایت ویندوز سنترال (Windows Central)، در پادکست جدید خود متذکر شد که تیم استودیوهای ایکس باکس (Xbox Game Studios) تنها یک سوم از بازی‌های در دست ساخت را رونمایی کرده است. همچنین بر اساس صحبت‌های کوردن، این عناوین شامل بازی‌های بتسدا نمی‌شوند، چرا که عناوین این شرکت توسط خودشان منتشر می‌شوند و به بخش نشر ایکس باکس وابسته نیستند.

همچنین باید توجه داشت که برخی از این عناوین رونمایی نشده برای سالیان دور برنامه‌ریزی شده‌اند. از طرفی، این فهرست شامل بازی‌های تحت حمایت شاخه‌ی “نشر جهانی ایکس باکس” (Xbox Global Publishing) نیز می‌شود. به عبارت دیگر، ممکن است برخی از آثار مستقل یا کوچک باشند و یا این که توسط تیم‌های داخلی ایکس باکس مراحل ساخت را طی نکنند.

شایعه‌هایی مانند همکاری مایکروسافت با کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) وجود دارد که اگر حقیقت داشته باشند، با همکاری شاخه‌ی نشر جهانی ایکس باکس صورت می‌گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار