مدیر کل استاندارد استان سمنان گفت: ۳۴۲ فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور‌های نصب‌شده در سراسر استان پس از بازرسی به وسیله کارشناسان این اداره‌کل در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ صادر شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 11 October 2021
افزایش محبوس‌شدگی در آسانسور همزمان با قطع برق/ نکات ضروری حین گرفتار شدن  در آسانسور- اخبار حوادث - اخبار اجتماعی تسنیم | Tasnim
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان عباس رستمی ابراز داشت: تمام آسانسور‌های مجتمع‌های مسکونی و تجاری استان سمنان به وسیله بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان سمنان بیان کرد: در صورت تایید ایمنی و عملکرد آسانسور به وسیله کارشناسان شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان سمنان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور صادر می‌کند.
وی با تاکید بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسورها، ادامه داد: همه آسانسور‌های نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد از سال ۱۳۸۲ زیر پوشش استاندارد قرار گرفت که این موضوع به همه شهرداری‌های استان سمنان به منظور لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمان‌ها ابلاغ شد.
رستمی تصریح کرد: صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداری شهر‌های استان سمنان برای ساختمان‌های دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، مشروط به دریافت گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان است.
وی یادآور شد: گواهینامه تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور دارای اعتبار یکساله است و آسانسور‌ها باید در دوره‌های یکساله مورد بازرسی دوباره قرار بگیرند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان از شهروندان، مالکان و انبوه سازان خواست به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناخواسته و دلخراش با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا نمایندگی‌های معتبر از سایر استان‌ها، برای نصب آسانسور قرارداد امضا کنند.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار