فرمانده انتظامی دامغان گفت: یکهزار و ۲۵۵ فقره سرقت در نیمه نخست امسال در این شهرستان ثبت شد و در این راستا ۲۱۳ سارق دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 11 October 2021

 

۲۱۳ سارق نیمه نخست امسال در دامغان دستگیر شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ سیدرضا علوی  افزود: وقوع سرقت در دامغان طی ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشت و به همت عوامل انتظامی شهرستان، ۵۴ درصد از اموال کشف و به مالباختگان عودت داده شد. 

وی از ایجاد نمایشگاه اموال مسروقه با حدود ۲۰۰ قلم کالای مالباختگان در محل سالن پلیس آگاهی دامغان خبر داد و گفت: نمایش اموال مسروقه با هدف بازگشت کشفیات سرقتی به مالباختگان با آغاز هفته نیروی انتظامی ایجاد شده است و مردم می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۴ روزهای کاری با مراجعه به پلیس آگاهی اموال خود را شناسایی کنند.

علوی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع کشفیات اماکن خصوصی، انبارها، لوازم کشاورزی و صنعتی، لوازم خانگی و لوازم داخلی خودرو موجود و از امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه به مدت ۱۰ روز ایجاد شده است. 

فرمانده انتظامی دامغان گفت: پس از شناسایی اموال مالباختگان موجود در نمایشگاه، بررسی‌های لازم با توجه به گزارش‌های موجود در پلیس ۱۱۰ انجام و اموال تحویل مردم می‌شود.

به گزارش ایرنا، نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار مردمی، تقدیر از خیران امنیت ساز، تجلیل از نمونه های ترافیکی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، ویزیت رایگان، ایجاد ایستگاه گزینش و استخدام در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت، از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در دامغان است.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار