جشن آلمان و تلخی احتمالات قطر 2022
تیم ملی آلمان موفق شد به عنوان اولین تیم دنیا صعودش به مسابقات جام جهانی را قطعی کند اما به نظر می‌رسد که کار سختی در این تورنمنت در پیش داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 12 October 2021

به گزارش تابناک سمنان شاگردان هانسی فلیک موفق شدند شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر با چهار گل برابر مقدونیه به پیروزی برسند و صعودشان به این رقابت‌ها را قطعی کنند.

اما این احتمال وجود دارد که تیم ملی آلمان در جام جهانی در گروهی سخت و دشوار قرار بگیرد. دلیل چنین اتفاقی این است که با توجه به شرایط فعلی، این تیم در بین تیم‌های حاضر در سید یک قرار ندارد.


بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که فیفا قصد دارد در مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی جام جهانی 2022 نیز سید بندی تیم‌ها را بر اساس رتبه آنها در رده‌بندی خود مشخص کند و بر این اساس هفت تیم اول رده‌بندی در سید یک قرار خواهند گرفت که بعید است آلمان تا آن زمان در بین این تیم‌ها حضور داشته باشد.


در حال حاضر بلژیک، برزیل، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آرژانتین و پرتغال در رتبه اول تا هفتم قرار دارند. آلمان نیز پس از اسپانیا، مکزیک، دانمارک، هلند، آمریکا و اروگوئه در رده چهاردهم این رده‌بندی جای گرفته است.

 

 


اگر فیفا ترتیب حضور تیم‌ها در سایر سیدها را نیز براساس رتبه آنها در رده‌بندی فعلی تعیین کند، آلمان در سید دو قرار خواهد گرفت و ممکن است با رقبایی چون برزیل، رکورددار قهرمانی در جام جهانی، یا فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی، یا ایتالیا، قهرمان یورو، هم‌گروه شود. قطر، میزبان رقابت‌ها، نیز یکی از تیم‌هایی است که ممکن است با آنها هم‌گروه شود.


با این حال شاگردان فلیک هنوز فرصت دارند که تا پیش از انجام قرعه‌کشی جایگاه خود در رده‌بندی جهانی را بهبود ببخشند. معمولا رده‌بندی که در ماه نوامبر منتشر می‌شود تعیین کننده است اما جام جهانی 2022 در زمستان برگزار خواهد شد و بنابراین قرعه‌کشی در پایان سال جاری میلادی نیست، بلکه این مراسم در بهار سال آینده برگزار می‌شود.

 

 


اگر رده‌بندی منتشر شده در ماه مارس تعیین کننده باشد، تیم‌های آمریکای جنوبی، آفریقا و اروپا می‌توانند از این فرصت بهره ببرند چون فرصت کسب امتیاز برای بهبود رتبه خود را در بهار 2022 دارند. رقابت‌های جام جهانی از 21 نوامبر (30 آبان) تا 18 دسامبر (27 آذر) سال آینده برگزار خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار