علی رغم بحران کم آبی؛
استاندار سمنان با بیان اینکه پروژه‌های مسکوت مانده تامین آب یکی از دغدغه‌ها در استان است، گفت: این پروژه‌ها از وزارت نیرو پیگیری خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 12 October 2021

برخی پروژه‌های تامین آب در استان سمنان مسکوت مانده‌اند

 

به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی درباره دیدار روز گذشته خود با وزیر نیرو، بیان کرد: تشریح پروژه‌های مسکوت مانده تأمین آب در برخی شهرستان‌های استان به مثابه یکی از دغدغه‌ها ما در سطح استان به دلیل خشکسالی و کم آبی یکی از مهمترین مواردی است که از سطح وزارت خانه نیرو پیگیری و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اهمیت آبرسانی به استان رو به پیشرفت سمنان بر هیچکس پوشیده نیست چرا که کم آبی یکی از موانع سرمایه گذاری و توسعه است، افزود: هر گونه توسعه و رشد در گرو تأمین منابع آبی جدید برای استان قرار دارد.

توجه به منابع آبی

استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات شکل گرفته در راستای حفظ منابع آبی استان در طی سال‌های گذشته مناسب بوده‌اند اما هر نوع توسعه‌ای نیازمند تأمین منابع آبی است، ابراز کرد: در کنار تأمین منابع، حفظ منابع موجود نیز در اولویت ما قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه نصب کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی و بهینه سازی مصرف آب یکی از اقداماتی است که خوشبختانه صورت پذیرفته و شاهد اجرای خوب این طرح‌ها هستیم، تاکید کرد: کاهش منابع آبی و برداشت بی رویه منابع زیرزمینی امروز یکی از مشکلات حوزه آبی در سطح استان سمنان است که باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه توجه جدی وزارت نیرو به مقوله کم آبی در استان سمنان یک مطالبه عمومی در سطح این استان است، گفت: همدلی خوبی خوشبختانه در سطح استان برای موضوع آب بین مسئولان و نمایندگان و مردم وجود دارد که امیدواریم همانطور که در دیدار با وزیر نیرو نیز مطرح شد، توجه خوبی به این استان شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار