قیمت انواع نان در سمنان از امروز سه شنبه ۲۰ مهرماه در حالی حدود ۳۰ درصد افزایش یافت که در عین حال اتحادیه نانوایان پیش از گران شدن این کالای اساسی هیچ گونه اعلام رسمی را انجام نداده بودند.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 12 October 2021
 


به گزارش تابناک سمنان جمعی از شهروندان سمنانی روز سه شنبه با ارسال پیام‌هایی در فضای مجازی نسبت به افزایش قیمت نان بدون اطلاع قبلی گلایه کردند.

آنان عنوان کردند که نان‌های سنگک و بربری را امروز با قیمت بالاتری نسبت به روز گذشته خریداری کردند. یکی از شهروندان عنوان کرد که نان بربری را روز گذشته یک هزار و ۸۰۰ تومان و امروز با قیمت ۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری کرده است. هم چنین نان سنگک امروز به قیمت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان به شهروندان سمنانی عرضه شد در حالی که روز گذشته قیمت این نان یک هزار و ۶۵۰ تومان بود.

در جلسه یکشنبه هفته جاری ستاد تنظیم بازار استان سمنان مصوب شده بود که قیمت نان حدود ۳۰ درصد افزایش یابد. این ستاد هم چنین اتحادیه نانوایان را مکلف کرده بود نرخ‌های نان را اعلام و اطلاع رسانی کند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان گفت: قیمت انواع نان در نقاط مختلف استان از امروز سه شنبه حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.

رجبعلی جعفریان افزود: این افزایش قیمت مربوط به هزینه‌های خبازی است.

جعفریان در پاسخ گفت که بزودی و به احتمال زیاد در روز شنبه آینده نرخنامه رسمی را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

پیشتر و در نهم اردیبهشت ماه امسال نیز افزایش قیمت نان در سراسر استان سمنان بر اساس دستورالعمل تصویب شده در ستاد تنظیم بازار استان اجرایی شده بود. بر اساس آن مصوبه قیمت انواع نان سنتی، فانتزی و محلی ۱۷ تا ۱۸ درصد افزایش یافته بود.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار