شریفی نژاد خبرداد؛
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت:نیاز است تا با توجه به برنامه‌ای که در کشور در نظر گرفته شده، در روند شناسایی و تامین زمین تسریع شده و هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان شویم.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 12 October 2021

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، روز سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در جلسه کمیته تامین زمین قانون جهش تولید مسکن در استان، گفت: جلسات کمیته تامین زمین به صورت مستمر برگزار می‌شود تا برنامه کاری اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان همراه با زمانبندی مشخص توسط راه و شهرسازی‌های شرق و غرب استان به سرعت ارائه شود.

وی اظهار داشت: در انتخاب زمین ها، با یک دید کارشناسی و تخصصی، تامین زمین صورت گیرد تا هرچه بهتر قانون جهش تولید مسکن همراه با رضایت مصرف کننده و حداقل هزینه ساخت، اجرایی شود.

علیرضا شریفی نژاد بیان کرد:  شناسایی موقعیت‌های زمین‌ها موجود در این کمیته انجام می‌شو و همچنین لازم است تا به سرعت از انجام بررسی‌ها و شناسایی‌ها عبور کرده و وارد فاز اجرایی قانون‌جهش تولید مسکن در استان شویم.

شریفی نژاد همچنین افزود: پیش بینی می‌شود با رویکردی که نسبت به مسکن در استان وجود دارد، ۱۰۰ سهمیه در نظر گرفته شده توسط متقاضیان نام نویسی و پیش ثبت نام شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار