آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه سمنان؛
تابناک سمنان: مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه آموزش حضوری در دانشگاه سمنان آغاز می‌شود، گفت: دانشجویانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در کلاس‌های درس شرکت کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 13 October 2021

دانشگاه سمنان بر اساس رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۰ جایگاه ۱+۱۰۰۰ را بدست آورد

 

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه آموزش حضوری در دانشگاه‌ها بر اساس دستور‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، الزامی شده است، بیان کرد که به منظور حفظ سلامت افراد، حضور دانشجویان در کلاس‌های حضوری و مجازی در آینده نزدیک، منوط به ارائه کارت دیجیتال واکسیناسیون است.

وی بیان کرد: افرادی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند،در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

مسعود نصیری زرندی ادامه داد: واکسیناسیون را برای کلیه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی الزامی است و دانشگاهیان می‌توانند از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارت واکسیناسیون خود را دریافت کنند.


نصیری همچنین افزود: تعداد بسیار زیادی از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سمنان هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند و امید است در آینده نزدیک کلیه دانشگاهیان واکسینه شده باشند.

رئیس دانشگاه سمنان همچنین بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از شروع کلاس‌های حضوری تاکید و بیان کرد: اداره کل روابط عمومی دانشگاه سمنان به عنوان مرجع اصلی اطلاع‌رسانی است و بخش‌های مختلف این دانشگاه باید اطلاعیه‌های خود را با این اداره کل هماهنگ کرده و به اطلاع دانشگاهیان برسانند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار