رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: یکهزار و ۳۲۰ پرونده از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تشکیل و به یکهزار و ۳۲۶ پرونده تخلف در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 14 October 2021

تعزیرات حکومتی شاهرود به یکهزار و ۳۲۶ پرونده تخلف رسیدگی کرد

تعزیرات حکومتی شاهرود به یکهزار و ۳۲۶ پرونده تخلف رسیدگی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان حسین سعدالدین  افزود: پرونده وارده به تعزیرات حکومتی شاهرود امسال ۱۷ درصد افزایش دارد و پرونده های رسیدگی شده نیز ۲۲ درصد افزایش یافت.

 وی با بیان اینکه ۶۲ پرونده نیز از پارسال در تعزیرات حکومتی شاهرود، تصریح کرد:‌ افزایش میزان رسیدگی به پرونده ها در نتیجه افزایش تلاش کارکنان این مجموعه به سرانجام رسید.
سعدالدین ادامه داد: از مجموع پرونده هایی که امسال وارد تعزیرات حکومتی شاهرود شد، یکهزار و ۴۱ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۱۳۴ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۸۲ مورد نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان بود.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: میزان محکومیت صادره دربازه زمانی ۶ ماهه نخست پارسال  ۴۹ میلیارد ریال و امسال  ۱۳ میلیارد ریال است.

سعدالدین، میانگین زمان رسیدگی تعزیرات حکومتی شاهرود به پرونده های حوزه بهداشت را هفت روز و پرونده های قاچاق کالا و ارز را  ۱۴۲ روز اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای سال میانگین زمان رسیدگی به پرونده های شاهرود و میامی در بخش کالا و خدمات ۹ روز بود.

وی با اشاره به اینکه نیمه نخست پارسال به یکهزار و ۸۲ پرونده و ۶ ماهه نخست امسال نیز به یکهزار و ۳۲۶ پرونده رسیدگی شد، ابراز داشت: بیشترین تخلفات از ابتدای امسال مربوط به درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور، گرانفروشی ، تقلب و کم‌فروشی بود.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود اضافه کرد: امسال میزان وصولی جریمه ها ۲۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۷۶۸هزار ریال و در مدت مشابه پارسال این رقم ۹ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۳۱۱ هزار ریال بود.

شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار