نماینده دامغان در مجلس:
نماینده دامغان در مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم پزشکی سمنان با همراهی سایر نمایندگان مجلس آغاز و به زودی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 15 October 2021

تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم پزشکی سمنان کلید خورد

به گزارش تابناک سمنان علی اکبر علیزاده برمی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم پزشکی سمنان با همراهی سایر نمایندگان مجلس انجام می‌شود، بیان کرد: عدم رعایت عدالت در توزیع امکانات مقابله با کرونا و نابرابری شدید در توسعه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها نسبت به مرکز استان سمنان در زمره دلایل این امر است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به اتمام پروژه‌های بهداشتی و درمانی مخصوصاً در شهرستان دامغان از دیگر مسائلی است که سبب شد تا طرح تحقیق و تفحص صورت گیرد، افزود: عدم اجرای عدالت در توزیع اعتبارات کرونا در سطح شهرستان‌های استان سمنان از دیگر موضوعات مطروحه در این طرح است.

نماینده دامغان در مجلس با اشاره به عدم تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کادر درمانی از سوی علوم پزشکی سمنان، گفت: انحلال غیرقانونی شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر موضوعاتی است که باید به آن رسیدگی شود.

علیزاده برمی با اشاره به اینکه نبود کادر پرستاری کافی در شهرستان‌ها، متأسفانه خدمت‌رسانی به بیماران را به‌شدت دچار نقصان کرده است، ابراز داشت: نابرابری و عدم عدالت پزشکی و درمانی در استان سمنان بیداد می‌کند به‌گونه‌ای که باعث نارضایتی بیش از حد مردم شده است.

وی افزود: مردم برای یک معالجه معمولی مجبورند به شهرهای مختلف سفر کنند و همیشه نگران وضعیت درمانی خود هستند لذا نبود پزشک در شهرستان‌ها از سویی و تجمع بیش از حد پزشکان در مرکز استان از سوی دیگر بر حجم این نابرابری‌ها افزوده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار