نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان و مدیر اجرایی پویش «ایران تندرست» گفت: این پویش به مدت ۱۰ روز با مشارکت ۳۱ استان و ۳ منطقه آزاد برگزار شد و استان‌های سمنان، قزوین و بوشهر رتبه نخست آن را کسب کردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 16 October 2021
 
استان سمنان رتبه اول پویش ایران تندرست را کسب کرد 

 

به گزارش تابناک سمنان زکیه خیرالدین بیان کرد: پویش «ایران تندرست» با هدف آگاهی بخشی جامعه نسبت به مشکلات کم تحرکی، فواید ورزش و حساس سازی مسئولان نسبت به ضرورت اهمیت ورزش همگانی در جامعه و در قالب های تولید محتوا شامل پوستر، پادکست، موشن گرافی، عکس، فیلم، اینفوگرافی ، بروشور، برنامه رادیویی و تلویزیونی برگزار شد.

وی افزود: تولیدات با محتوای آموزشی و ترغیب کننده به امر ورزش تهیه شده است که موضوعات تعیین شده به صورت روزانه به فدراسیون ارسال و در شبکه مجازی هیات ورزش های همگانی استان برای اطلاع رسانی عمومی بارگذاری شد.

خیرالدین ادامه داد: ورزش و سالمندان، ورزش و کودکان، ورزش و بیماری ها، ورزش و زنان، ورزش و معلولان، ورزش در همه جا، ورزش در زمان کرونا، ورزش و مشاغل موضوعات پویش ایران تندرست بود.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی استان تصریح کرد: داوری با پایان پویش توسط تیم تعیین شده فدراسیون انجام و اعلام نتایج در نشست روسای هیات های ورزش همگانی به میزبانی اردبیل روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه صورت گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار