دانایی:
تابناک سمنان: نوید دانایی دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از ثبت دو روز بدون فوتی کرونا در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 16 October 2021

روز بدون فوتی کرونایی در استان سمنان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: از ابتدای فراگیری بحران کرونا تا این لحظه در مجموعه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه، ۱۰ هزار و ۱۴ بیمار با تست مثبت کرونا بستری شدند.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته فوتی با تست مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی سمنان نداشتیم.

نوید دانایی هشدار جدی در خصوص هرگونه ساده‌انگاری در ارتباط با کاهش مبتلایان به کوید ۱۹ تصریح کرد: شناسایی موارد جدید ابتلا و بستری‌ها گویای این است که همچنان چرخه انتقال ویروس فعال است.

دانایی همچنین افزود: در حال حاضر ۱۱۶ بیمار با تست مثبت کرونا در بخش‌های اختصاص کرونا در بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند و ۱۰۱ بیمار با تست مثبت کرونا به شکل سرپایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموعه شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

دکتر دانایی با بیان اینکه عادی انگادی و ساده انگادی باید کنار گذاشته شود به میزان واکسیناسیون‌ها در استان پرداخت و گفت: تاکنون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال تحت پوشش دانشگاه دُز اول واکسن را دریافت کردند و ۴۰ درصد این جمعیت نیز دُز دوم را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان هشدار داد: اگر مراسم اجتماعی افزایش یافته و پروتکل‌ها رعایت نشود، با مشکلات در بحث اپیدمی و گسترش بیماری مواجه خواهیم شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار