مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: دمای هوای استان روز‌های پایانی این هفته تا صفردرجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و نقاط مختلف هوای سردی در پیش دارند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 18 October 2021
 
به گزارش تابناک سمنان ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: طبق پیش بینی و نقشه‌های پیش‌یابی سامانه ناپایدار جوی روز‌های آینده وارد هوای استان سمنان می‌شود و تاثیراتی بر شرایط آب و هوایی در پی دارد.

با اشاره به تقویت فعالیت سامانه جوی طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه در استان سمنان، بیان کرد: در ارتفاعات بارش باران و برف، در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید و گرد و خاک به همراه سوز و سرما دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود: امروز و فردا جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم خواهد بود و فقط در ساعات بعدازظهر با ورود امواج کم‌دامنه ناپایدار در استان رشد ابر و در ارتفاعات بارش‌های پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

او تاکید کرد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی به ویژه در ارتفاعات بارش باران و برف انتظار می‌رود.

او با اشاره به نوسان ناچیز دمایی امروز و فردا در استان سمنان گفت: از چهارشنبه تا جمعه دمای هوا بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و نوسان دمایی محسوسی در پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای هوای شهر سمنان امروز به میزان ۱۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد، گفت: امروز رضوان و شهمیرزاد به ترتیب دمای پنج و هشت درجه و گرمسار و آرادان دمای ۲۹ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان ادامه داد: روز پنجشنبه شهمیرزاد و رضوان دمای صفر درجه سانتیگراد را در پیش دارند و احتمال یخبندان درارتفاعات نیز وجود دارد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار