از ابتدا کرونا تاکنون؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۱۰ هزار و ۵۶ نفر به خاطر کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در مراکز درمانی ۶ شهرستان تابعه این دانشگاه بستری شدند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 18 October 2021

۱۰ هزار و ۵۶ بیمار کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: ۲۱ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

نوید دانایی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته (از بیست و پنجم تا بیست و ششم مهر ۱۴۰۰) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۶ نفر رسید و ۳۵ هزار و ۳۱۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۵ هزار و ۳۷۲ مورد مثبت کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی پی‌سی‌آر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی همچنین درخاتمه افزود: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۸۱۵ نفر رسید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار