دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: محمد بهروز جعفری چاشمی مقام سوم مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 19 October 2021
 


به گزارش تابناک سمنان یاسر خورشیدی دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: اولین مرحله مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور در حالی برگزار شد که جعفری چاشمی توانست مقام سوم کشور را از آن خود کند.

او ادامه داد: این مسابقات یکروزه منطقه‌ای با حضور ورزشکارانی از استان‌های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان، در شهر گرگان در استان گلستان برگزار شد.

خورشیدی اظهار داشت: هیات استان سمنان درخواست میزبانی مرحله دوم مسابقات را به فدراسیون ارسال کرده است که در صورت توافق فدراسیون دو و میدانی، این میزبانی به استان داده می‌شود.

او افزود: مسابقات استعداد‌های برتر مهم‌ترین برنامه آینده این هیات است که در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود و جعفری چاشمی، ورزشکار هم استانی در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

دبیر هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: در مسابقه استعداد‌های برتر، سه نفر برتر هر منطقه شرکت دارند که این مسابقه به میزبانی مجموعه تخصصی دوومیدانی آفتاب انقلاب در تهران برگزار می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار