علی رسولیان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران لحظاتی قبل وارد استان سمنان شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 19 October 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان ۲۷ مهر ماه علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با استقبال علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان وارد سمنان شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نخستین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی ضمن بازدید از واحد "کارتن‌سازی مهدیار" به مشکلات صنعتگران رسیدگی و روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی را بررسی می‌کند.

رسولیان با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از طرح صنعتی "فولاد تجارت طرق" بازدید و در جریان روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی قرار می‌گیرد.

معاون وزیر صمت در ادامه نخستین روز سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سمنان در محل دفتر ایشان دیدار خواهد داشت.

سپس، رسولیان با سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در محل استانداری سمنان دیدار و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت و سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی سمنان؛ طرح توسعه‌ای شرکت "تیراژه دیزل" را کلنگ زنی و واحد صنعتی "کابل سپهر البرز" در شهرک صنعتی سمنان را افتتاح خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از شرکت "درین ریس" بازدید و سپس در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح "در ریس" حضور بهم می‌رساند.

وی در ادامه، پس از بازدید از شرکت " پاریزان صنعت" با حضور در مرکز خدمات فن آوری کسب و کار، شرکت " تحقیق و توسعه افرا" را افتتاح می‌کند.

رسولیان در پایان نخستین روز از سفر خود به استان، از واحد تولیدی و صنعتی "عقاب افشان" و زیرمجموعه‌های آن واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در دومین روز سفر خود به استان سمنان ابتدا از شرکت "صنایع چوب حیدرهایی" و سپس "پروژه پست برق" شهرک صنعتی دامغان بازدید می‌کند.

رسولیان در ادامه حضور در شرق استان سمنان جهت رسیدگی به مشکلات حوزه صنعت از طرح صنعتی "صنایع فرو آلیاژ پارس" و بررسی روند اجرای پروژه عمرانی شبکه آب شهرک صنعتی دامغان بازدید خواهد کرد.

حضور در شهرک صنعتی شاهرود و بازدید از شرکت "سیم و کابل مغان" و طرح صنعتی " ذوب آهن شاهرود" و فاز توسعه این شهرک و بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی آن از برنامه‌های پایانی سفر معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان سمنان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار