مطابق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب؛
تابناک سمنان:حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سیمنان گفت: مطابق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، همه حوزه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد که در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان تصویب شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 19 October 2021

همه حوزه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند

 

 

امام جمعه سمنان بیان کرد: برگزاری نشست‌های منظم شورای فرهنگ عمومی استان با بهره‌بری بالا هدف قرار گیرد و مصوبات شورای فرهنگ عمومی کاربردی و قابل اجرا باشد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ارتقا سطح فرهنگی جامعه گفت: متولی و مسئول ساماندهی رسانه‌ها تعیین شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری «فرهنگ حاشیه اقتصاد و سیاست نیست بلکه اقتصاد و سیاست حاشیه و ذیل فرهنگ است.» از این رو همه حوزه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

مطیعی همچنین افزود:  برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مکان‌های مختلف مانند بازار‌ها و به ویژه برای فروشندگان تلاش شود، زیرا بی توجهی به آن تبدیل به معضل فرهنگی بزرگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کشور‌های غربی فرهنگ خود را مبنای کار قرار داده‌اند و تا عمق خانه‌های مردم ایران نفوذ کرده‌اند. ما نیز باید با مبنا قرار دادن فرهنگ اسلام و قرآن با این تهاجم فرهنگی مقابله کنیم و فرهنگ عمومی مردم را مطابق با قرآن ارتقا دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اگر فرهنگ ارتقا یابد، سایر مشکلات جامعه مانند اقتصاد و معیشت نیز برطرف می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار