کاشفی:
تابناک سمنان: مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از آزادسازی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان با همکاری سپاه و بسیج خبرداد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 20 October 2021

25 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در آستانه عید فطر توسط ستاد دیه آذربایجان  شرقی آزاد شدند- اخبار آذربایجان شرقی - اخبار استانها تسنیم | Tasnim

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان بیان کرد: اصلی‌ترین دلیل شکل گیری این قرارگاه دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومین بوده است و این قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان از همه توان و ظرفیت در حوزه‌های مختلف برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی محکومیت مالی این زندانیان در سه ماهه ۵۴ میلیارد ریال بوده است  و مبالغ پرداخت شده جهت آزادسازی زندانیان به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اقشار و پایگاه‌های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیرین، مردم، معتمدین و روئسای زندان‌ها جمع آوری شده بود.

 

مهدی کاشفی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در آزادسازی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر تصریح کرد: شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه بوده و در کشور ما نهاد بسیج یکی از قوی‌ترین شاخص‌های حرکت داوطبانه است.


کاشفی همچنین با اشاره به توزیع ۳۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان نیز افزود: نهضت کمک مومنانه برای کمک به همه نیازمندان راهگشا بوده و این مهم استمرار خواهت داشت.

وی با بیان اینکه نیاز است برای آزادسازی زندانیان همه وارد میدان شوند افزود: آزادی زندانیان و برگشت به خانواده سبب جلوگیری از سایر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه کرونا نشان داد رفتار ملت ایران علی رغم تنگنا‌های معیشتی قابل مقایسه با سایر ملل نیست افزود: همگرایی و همدلی مردم عزیز در کمک به یکدیگر در مقابله با ویروس کرونا به خوبی نشان داد که چه زود کنار هم جمع می‌شوند و به کمک هم می‌آیند.

وی در خاتمه با بیان اینکه تفکر انقلابی سازنده تشکل انقلابیست و سپاه و بسیج نماد تفکر انقلابی هستند افزود: امروز کمک مومنانه تبدیل به یک جریان و نهضت در سطح جامعه شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار