نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب خزر به سمنان و احداث سد فینسک در دوره پیش روی مجلس و دولت به طور قطع اجرا می‌شود و در آن تردیدی نیست.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 22 October 2021

نماینده مجلس: انتقال آب خزر به سمنان و اجرای سد فینسک قطعی است

 

 به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی،  خود را در مقابل آرا و اعتماد مردم روسفید دانست و گفت: در این مدت مانند دیده‌بان و ناظر، حامی حقوق مردم حوزه انتخابیه بودم.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از انرژی و توان خود را معطوف به حل مشکل کم‌آبی کرده‌ است افزود: تا سال ۱۴۰۱ ردیف بودجه اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان و در موازات آن سد فینسک ایجاد می‌شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب توسط هر کدام از چهار نماینده استان سمنان به طور مجزا در حوزه خود از منابع مختلف و در سطح کلان از آب دریای خزر تامین می‌شود.

انتقال آب خزر به سمنان و فلات مرکزی در بودجه ۹۸ کشور با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه گرفت.

انتقال آب خزر به کویر مرکزی و سمنان از برنامه های دولت روحانی بود که تا پایان این دولت به مرحله عملیاتی نرسید.

گلرو سه نیاز مهم روستاهای استان سمنان را گاز، جاده و پوشش اینترنت دانست و بیان کرد: تامین اعتبار برای تامین گاز برخی روستاها، پوشش اینترنت چاشم، پشت کوه و رودبارک انجام شد.

وی افزود: برای ارتقای کیفیت برخی از جاده‌های حوزه انتخابیه مانند جاده نظامی سمنان، بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اعتبار تامین می‌شود.

نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه دانش ‌بنیان اقدامات مهمی مانند افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال، کارخانه نوآوری و مرکز رشد انجام شد و موجب ارتقای سطح دانش بنیان استان سمنان شد.

گلرو بیان کرد: برای فرودگاه سمنان مخزن سوخت فراهم می‌شود زیرا مخزن سوخت قلب فرودگاه است

وی افزود: مرز هوایی برای این فرودگاه گرفته شد و تنها منتظر امضای معاون اول ریاست جمهوری است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه سمنان بسیار مناسب و استاندارد ساخته شده است و از این بابت از نماینده و مسئولان سابق قدردانی می‌کنم و در صدد ارتقا و تکمیل این فرودگاه هستم.

گلرو گفت: ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بر اساس مصوبات و قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

جمهوری اسلامی هنوز موضع قطعی خود مقابل طالبان را مشخص نکرده است

نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص روابط خارجی کشور نیز گفت:جمهوری اسلامی طالبان را به عنوان یک حقیقت در منطقه پذیرفته است اما هنوز موضع مشخصی در رابطه با آن اتخاذ نکرده است.

گلرو ابراز داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در مقابل طالبان هوشمندانه و مطابق با منافع ملی است.

وی افزود: مذاکره با کشورهای همسایه، شرق و غرب باید انجام شود اما این موضوع به عنوان تنها مسیر تامین امنیت، اقتدار و منافع ملی نیست.

گلرو ابراز داشت: نه می‌توان اثر تحریم‌ها بر اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم را انکار کرد و نه تمام مشکلات را ناشی از تحریم‌ها دانست زیرا عوامل خارجی و داخلی در کنار هم ایجاد کننده مشکلات فعلی است.

نماینده مردم سمنان سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور ایدئولوژیک محور است و منافع محور نیست؛ بر همین اساس، برای رسیدن به اهدافش سختی‌های زیادی در پیش دارد اما دستیابی به اهداف غیرممکن نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار