با وجود توقف روند شیوع کرونا؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روند نزولی ابتلا و سرایت بیماری کرونا در استان با یک توقف روبرو شده که نیاز است رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه افزیش یابد.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 23 October 2021

بی شغلی ؛ عامل برگشت زندانیان آزاد شده به جرم و حبس

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: ما در شیب نزولی ابتلا و سرایت در استان، با یک توقف مواجه شدیم، گفت: این توقف در آمار در سطح رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز تغییر ایجاد کرده و شهرستان آرادان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر پیدا کرده و نیاز است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان به منظور حفظ وضعیت موجود، افزایش یابد.

 

وی بیان کرد: شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار در وضعیت نارنجی کرونایی، شهرستان‌های مهدیشهر، سرخه و آرادان در وضعیت زرد و شهرستان میامی کماکان در وضعیت آب کرونایی قرار دارد.

حبیب الله خجسته پور افزود: بیان اینکه در مابقی شهرستان‌های استان نیز در وضعیت کاهش آمار ابتلا و سرایت بیماری، توقف ایجاد شده است و در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، نیاز است طی بازدید‌های مشترک دانشگاه‌های علوم پزشکی و کمیته بازرسی ستاد، نظارت تری ویژه صورت گیرد.

خجسته پور تاکید کرد: ما در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره در رتبه‌های شاخص و برتر کشوری قرار داشتیم و همچنین اقناع سازی که همواره مورد تاکید ریاست محترم جمهوری نیز قرار دارد، باید در دستور کار قرار گرفته و مردم را نسبت به عدم سادی انگاری و همچنین واکسیناسیون همگانی آگاه سازی.

وی در خاتمه افزود: ۸۳ درصد جمعیت تحت پوشش استان نسبت به میانگین کشوری بالاست، اما شاهد کُند شدن سرعت واکسیناسیون در استان هستیم که توصیه داریم واکسیناسیون با جدیت از سوی مسئولین و مردم دنبال شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار