هاشمی :
تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان از امنیت به مثابه یک نعمت بزرگ یاد کرد و گفت: خوشبختانه در استان سمنان کوچکترین دغدغه‌ی امنیتی نداریم.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 25 October 2021

استان سمنان ، استانی بدون دغدغه امنیتی

 

 

استاندار سمنان ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امروز ترس و هراس دشمنان، پشتیبانی و حمایت مردم از نعمت ولایت است، پس باید متواضعانه در خدمت مردم بود و برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

وی بیان کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم به راحتی با مسئولان استان صحبت کنند و مدیران استان باید بصورت شبانه روزی در سطح استان حضور داشته و به مناطق مختلف استان سرکشی کنند.

سیدمحمدرضا هاشمی با بیان اینکه مردم به راستی، ارباب و ما رعیت هستیم افزود: ما مکلف هستیم که به حرف مردم گوش داده و در مقابل آنان فروتن باشیم.

هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در شرق استان گفت: برای تقویت بخش کشاورزی باید در جهت توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای و طرح‌های آبیاری نوین و نیز پوشش انهار، تلاش‌کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی در شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش و کوشش کرد تا فرصت‌های گردشگری استان را بیش از پیش معرفی کنیم.

وی بر ضرورت تقویت واحد‌های صنعتی و تولیدی استان تاکید و تصریح کرد: باید همه مدیران در جهت رفع موانع تولید و اشتغال تلاش کنند.

هاشمی با بیان اینکه تامین، توزیع و مصرف سه مولفه‌ی بسیار مهم در مقوله‌ی آب است خاطرنشان کرد: برای حل معضل کم آبی در استان باید چاره جویی شود.

استاندار سمنان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استان تاکید و عنوان کرد: باید پروژه‌های عمرانی استان را در صورت امکان و وجود توانمندی، به پیمانکاران بومی استان واگذار کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار