دو بازی و دو برد با درخشش خریدهای تازه
بی‌شک فرهاد مجیدی خوشحال‌ترین چهره فولادشهر است. سرمربی آبی‌پوشان بهترین شروع 5 فصل گذشته استقلال در لیگ برتر را داشته، اینگونه شادی‌اش را پس از گل یامگا نشان داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 26 October 2021

به گزارش تابناک سمنان استقلال در حالی راهی اصفهان شده بود تا در استادیوم فولادشهر به مصاف ذوب آهن برود که دستاورد آبی ها در 5 سفر گذشته به این ورزشگاه 3 تساوی بود و آنها 2 بار نیز تن به شکست داده بودند. وینفرد شفر، استراماچونی و محمود فکری 3 مربی آبی ها بودند که موفق به شکست این حریف سرسخت در اصفهان نشده بودند و فرهاد به دنبال انجام یک مأموریت بود.

 

مجیدی که موفق شده بود در هفته نخست از سد هوادار بگذرد و لیگ جدید را با یک پیروزی روحیه بخش آغاز کند، با یک سورپرایز تیمش را برای دیدار با ذوب آهن روانه میدان کرد. حضور کوین یامگا بازیکن خارجی و جدید استقلالی ها در ترکیب و حضور در پست وینگر، تغییر بزرگی در ترکیب آبی ها بود. بازیکن خارجی که فرهاد مجیدی با پیشنهاد گابریله پین اصرار زیادی روی خرید او داشت و از وایله بولد کلاب دانمارک به تهران آمد و این بازیکن نیز در همان دیدار نخست نشان داد که ارزش این همه پافشاری برای خرید را داشته است.

 

وینگر جدید استقلال همان کاری را کرد که دیگر بازیکن تازه به خدمت گرفته شده آبی ها هفته گذشته انجام داده بود. پس از گلزنی جعفر سلمانی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر برای استقلال، این بار نوبت به کوین یامگا رسید تا پیام آور شادی برای هواداران تیمش باشد. او در دقیقه 27 از یک توپ مرده یک گل ساخت و پس از چرخشی دیدنی و ضربه ای زمینی به گوشه دروازه، اولین گل خود را با پیراهن استقلال به ثمر رساند.

 
این بازیکن در ادامه بازی نیز پر جنب و جوش ظاهر شد و در وقت های تلف شده گل دوم خود و استقلال را به ثمر رساند تا فرهاد مجیدی اینگونه سر از پا نشناسد. سرمربی جوان آبی ها که امسال از صفر تا صد معماری تیمش را به دست خودش انجام داده، با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه، به یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم تبدیل شده است. خریدهای جدید او تاکنون تأثیر گذاری 100 از 100 را روی گل های آبی پوشان داشته اند تا فرهاد حداقل تا هفته دوم بابت بازیکنان جدیدش نمره قبولی کسب کند.

 

انتشار تصاویری که با دوربین امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه شکار شده است، نشان می دهد که مجیدی پس از گل دوم یامگا، شادمان ترین چهره حاضر در فولادشهر بوده است. سرمربی جوان استقلال این بار سنت شکنی کرد تا برخلاف ذهنیتی که از شادی گل های آبی ها با حضور بهزاد غلامپور داشته ایم، او به هوا بپرد و مربی دروازه بان های تیمش را به آغوش بکشد. صالح مصطفوی دیگر دستیار مجیدی به همراه بیژن طاهری سرپرست آبی ها نیز به این حلقه شادی ملحق شدند تا نشان دهند که چقدر از گل دوم یامگا راضی و خرسند هستند.

 

مجیدی که با این پیروزی 6 امتیازی شد و با 2 کلین شیت برای سایر مدعیان خط و نشان کشید، توانست استقلال را برخلاف سالهای گذشته با دست پر به تهران برگرداند. حالا هواداران این تیم بیش از پیش به سرمربی جوان تیمشان امیدوارند تا بتواند طلسم سالها ناکامی در لیگ برتر را بشکند و استقلال را به جام قهرمانی برساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار