تا پایاپ شهریور ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: رضا محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: محکومان متخلف در بخش‌های مختلف مانند کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۳۲۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 26 October 2021

نحوه شکایت و پیگیری شکایت در سامانه 135 تعزیرات

 

به گزارش تابناک سمنان مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان ابراز داشت: چهار هزار و ۳۵۶ فقره پرونده در زمینه تخلفات مربوط به بخش‌های مختلف مانند کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال در تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد.


رضا محمدی بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با توجه به گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی، شکایت‌های ثبت شده و طی بازرسی و شناسایی واحد‌های متخلف در گشت مشترک پرونده تخلف تشکیل داده است و بیشترین تخلف ثبت شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها در نیمه نخست امسال مربوط عدم درج قیمت بود.

محمدی خاطرنشان کرد : یک‌هزار و ۱۵۷ فقره از پرونده‌های تشکیل شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها در ۶ ماه نخست امسال مربوط به عدم درج قیمت بود.

وی ادامه داد: کمترین تخلف ثبت شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال مربوط به عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی ماده ۱۷ قانون تعزیرات با ۶۴ فقره پرونده بود.

وی همچنین در خاتمه گفت: شهروندان استان می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از تخلفاتی مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، را با تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی گزارش کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار