در ۲۴ ساعت گذشته؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 27 October 2021

اقبال سمنانی‌ها به واکسیناسیون سیار/ بستری 21 کرونایی دیگر

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون در مجموعه شهرستان‌های شش گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مرز ۴۶هزار و ۴۴۷ نفر گذشته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته و از ۴ لغایت ۵ آبان ماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، بیست و یک بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۲۰۴ نفر رسیده است.

نوید دانایی بیان کرد:  از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۶هزار و ۴۴۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند و علاوه بر این در همین مدت ۳۶ هزار و ۲۴۳ بیمار نیز به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.

دانایی ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۳۱ نفر رسید.

وی بر لزوم تسریع در واکسیناسیون افراد باقیمانده تاکید و اظهار کرد: در همین راستا همکاران ما در مراکز سراسر مناطق تحت پوشش آماده خدمات‌دهی به هم استانی‌ها هستند. ضمن اینکه تیم‌های سیاری نیز با هدف تسریع و تسهیل در واکسیناسیون شهروندان در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های سیار در مرکز استان افزود: استقرار مستمر و دوره‌ای اتوبوس سیار واکسیناسیون کرونا در قالب تیم شهیدرهنمون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت سمنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این تیم‌ها ضمن آموزش پروتکل‌های بهداشتی و بیان اهمیت امر واکسیناسیون کرونا در پیشگیری از ابتلای به بیماری، نسبت به واکسیناسیون ساکنین تحت پوشش مناطق و محله‌های مختلف اقدام می‌گردد.

وی از استقبال از تیم‌های سیار واکسیناسیون خبر داد و از عموم شهروندان استان خواست هرچه سریع‌تر برای واکسیناسیون خود اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار