در دیدار با اهالی شهر رضوان عنوان شد:
استاندار سمنان گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد سرمایه گذاران، گرفتار بروکراسی‌های اداری شوند، درصورت مراجعه سرمایه گذاران در بخش کالپوش، بی تردید زیر ساخت‌های لازم تامین خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 30 October 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی در سفر به شهرستان میامی و در جمع مردم شهر رضوان با قدردانی از حضور مردم و مسئولان گفت: در سفر اینجانب به شهرستان میامی، علاوه بر حضور دکتر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ۱۱ مدیر کل اجرایی استان نیز جهت پیگیری و رفع مشکلات مردم این منطقه حضور دارند.
استاندار اظهار داشت: ما مکلف می‌باشیم تا در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و دولت دکتر رییسی گام برداریم.
هاشمی با تاکید بر اینکه بنا نداریم تا قول و وعده‌ای به مردم بدهیم که امکان تحقق نداشته باشد، گفت: درخواست‌ها و مطالبات مردم کالپوش اولویت بندی و رسیدگی خواهد شد.
استاندار سمنان در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخش کالپوش تصریح کرد: درصورت مراجعه سرمایه گذاران در بخش کالپوش، بی تردید زیر ساخت‌های لازم تامین خواهد شد.
وی اضافه کرد: هر فرد یا گروهی قصد ایجاد مراکز گردشگری در منطقه کالپوش را داشته باشد، از تسهیلات مناسب گردشگری برخوردار خواهد شد.
استاندار تصریح کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد سرمایه گذاران، گرفتار بروکراسی‌های اداری شوند.
هاشمی همچنین گفت: در دولت دکتر رئیسی، تمامی مدیران باید روحیه جهادی داشته و تمام وقت در خدمت مردم باشند.
استاندار با قدردانی از مساعدت و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تحقق اهداف نظام گفت: استان سمنان، تنها استانی است که تمامی نمایندگان مردم شهرستان‌های آن، برای انتخاب استاندار اجماع نموده و اتفاق نظر داشته اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات و تنگنا‌های موجود در تامین نهاده‌های دامی و گلایه مندی دامداران در این زمینه گفت: مشکل تامین نهاده‌های دامی برای دامداران استان در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی مطرح گردیده و دستورات مناسب صادر شده است.
وی در پایان یادآور شد: به تمامی شهرستان‌های استان سفر نموده و بصورت حضوری با مردم دیدار و گفتگو خواهم کرد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار