در نیمه اول ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳۶۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در استان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 30 October 2021

کالای قاچاق چگونه وارد می‌شود؟ - ایرنا

 

فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع مسئولان انتظامی استان سمنان افزود: در ۶ ماهه نخست امسال با تلاش همه یگان‌های انتظامی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی ۳۶۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان کشف شد.

وی از افزایش ۳۰ درصدی کشف کالای قاچاق در استان سمنان خبر داد و گفت:۲۷۱ نفر نیز در رابطه با پرونده‌های قاچاق شناسایی و دستگیر شدندو همواره پلیس تلاش می‌کند با مبارزه با این پدیده، نقش خود را در رونق ملی ایفا کند.

سردار عبدالله حسنی بیان کرد : پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌های ملی است و خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی می‌شود.

سردارحسنی مبارزه با قاچاق کالا را اقدامی برای حفظ و استمرار امنیت در کشور دانست و خاطر نشان کرد:آحاد جامعه برای مقابله با این پدیده مخرب، مسئول هستند.

ور همچنین در خاتمه افزود:  بهره مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات درون و برون سازمانی در مبارزه با عاملان قاچاق و مفسدان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار