در مخمصه یک مصدومیت طولانی
سرخیو راموس، ستاره پاری سن ژرمن، هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود و کار روز به روز برای او سخت‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 02 November 2021

به گزارش  تابناک سمنان در روزهای اخیر نام راموس بار دیگر در رسانه‌ها مطرح شده اما این بار دلیل مطرح شدن نام او درخشش در میدان مسابقه نیست.

صحبت درباره شرایط فیزیکی این ستاره سابق رئال مادرید است که پس از پیوستن به پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود.

روز گذشته برخی از رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که باشگاه پاری سن ژرمن در پی بررسی شرایط فسخ قرارداد این بازیکن اسپانیایی است و همین موضوع باعث ناراحتی شدید او شده است.

 

 
 

آنتون مینا، خبرنگار اسپانیایی، در گفتگو با شبکه رادیویی کادناسر اظهار داشت:« راموس عصبی شده است. او معتقد است که جو ایجاد شده صرفا یک هیاهوی رسانه‌ای است. باشگاه تصمیمی برای فسخ قرارداد با او ندارد و او برخی از خبرنگاران را متهم کرده که در حال بازی با رسانه‌های فرانسوی هستند.»

او در ادامه اضافه کرد:« راموس کمی عصبی شده است. آنها نمی‌دانند که راموس چه زمانی بار دیگر به میادین برمی‌گردد. موضوع فقط حضور او در زمین نیست، بلکه او به عنوان بازیکن ثابت به پی اس جی رفته است. او می‌خواهد برای حضور در خط دفاعی رقابت کند و هرکاری دوست دارد در پاریس انجام دهد. این که او بتواند برای دقایقی در زمین بازی کند از نظر خودش بهبودی نیست.»

 

 

مینا همچنین درباره زمان بازگشت این بازیکن به میدان گفت:« نکته کلیدی زمان بازگشت او خواهد بود. مدیران پی اس جی امیدوار هستند که او پس از وقفه دیدارهای ملی به زمین برود. فشاری که او در طول دوران فوتبالش به پای خود آورد حالا دارد خودش را نشان می‌دهد. او در طول دوران حضورش در رئال و تیم ملی اسپانیا فشار زیادی به خودش آورد و حالا دارد تاوان این کار را می‌دهد.»

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، نیز اظهار داشت:« من شکی به حرفه‌ای‌گری این سبک فوتبالیست‌ها ندارم. اگر راموس بتواند در ماه ژانویه کارش را آغاز کرده و عملکردی تعیین کننده تا پایان فصل داشته باشد، تمام این اتفاقات بی‌اهمیت خواهند شد.»

 

 

گوستاوو لوپز، بازیکن سابق سلتاویگو، نیز اضافه کرد:« تست‌های پزشکی در حال حاضر بسیار جامع و کامل هستند. پی اس جی نمی‌تواند حرفی بزند چون اگر این کار را بکند تیم پزشکی خود را در ملا عام خراب کرده است.»

رائول رویس گفت:« این که تیم پزشکی باشگاهی نتواند مصدومیتی را تشخیص دهد بسیار بعید به نظر می‌رسد. من فکر نمی‌کنم که راموس به آنها دروغ گفته باشد.»

به نظر می‌رسد که بازگشت یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال اسپانیا و دنیا در سن 35 سالگی به زمین مسابقه با خطری جدی مواجه است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار