لحظاتی قبل صورت گرفت؛
در ابتدای سفر یک روزه هیئت دولت به استان سمنان در کنار رئیس جمهور، مردم مرکز استان میزبان وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 04 November 2021
 

ضرغامی وارد سمنان شد / قاسمی شب گذشته به مرکز استان آمد

 

 

به گزارش تابناک سمنان همزمان با صبح پنجشنبه و در ابتدای سفر یک روزه هیئت دولت و رئیس جمهور به استان سمنان، وزرای راه و شهرسازی و همچنین میراث فرهنگی مهمان مردم مرکز استان شدند تا از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی و همچنین گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی بازدید کنند.

عزت الله ضرغامی لحظاتی قبل در میان استقبال مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان سمنان شد تا از نزدیک در جریان پروژه‌ها و مشکلات و مسائل مرکز استان قرار گیرد.

رستم قاسمی البته شب گذشته وارد سمنان شد و یک طرح عمرانی در حوزه راه سازی را با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح کرد و امروز نیز قرار است از دیگر پروژه‌های مرکز استان بازدید کند از سوی دیگر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صبح امروز در رأس هیئتی وارد سمنان شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

رئیس جمهور قرار است امروز بعد از نشست با نخبگان در شورای اداری با حضور وزرای معین در شهرستان‌های استان سمنان حضور داشته باشد. رئیس جمهور در دیگر برنامه خود به نشست خبری با حضور خبرنگاران می‌رود و وزرای او در شهرستان‌ها، اقدامات مرتبط با حضور میدانی مسئولان دولتی را بر عهده خواهند داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار