آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهوری روز پنجشنبه در جریان سفر به استان سمنان، به شهرستان مهدیشهر رفت و از واحد صنعتی سنگرکار بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 04 November 2021

رییس‌جمهوری از یک واحد صنعتی در مهدیشهر بازدید کرد

 

به گزارش تابناک سمنان آیت الله رئیسی امروز پس از ورود به استان سمنان از فرودگاه این شهر، به شهرستان مهدیشهر رفت و پس از بازدید از عشایر این شهرستان و حضور در سیاه چادرهای عشایر منطقه، از واحد تولیدی سنگرکار در منطقه صنعتی شهرستان مهدیشهر بازدید کرد و با مسایل و مشکلات این واحد از نزدیک آشنا شد.

این واحد صنعتی تولیدکننده لوازم گرمایشی و سرمایشی است و تولیداتی مانند کولر آبی را به کشورهای اردن، عراق، سودان، ارمنستان و الجزایر صادر می کند و صادرات تولیدات خود را به دیگر کشورها مانند افغانستان و پاکستان را در برنامه دارد. 

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، آیت‌الله رئیسی را همراهی می کنند.

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار شد.

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور دارد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت  به شهرستان شاهرود سفر کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار