امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز پنجشنبه در جریان نهمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان سمنان از تقاطع غیرهمسطح جنوبی شهرستان آرادان دیدن کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 04 November 2021

وزیر دادگستری از تقاطع غیرهمسطح شهرستان آرادان استان سمنان دیدن کرد

 

به گزارش تابناک سمنان  تقاطع غیرهمسطح آرادان در محل تلاقی جاده تهران - سمنان با محور منتهی به آرادان واقع شده که تکمیل این طرح نقشی مهمی در رفع گره ترافیکی و افزایش کیفیت راه دارد.

ساخت هزار و ۴۵۰ متر رمپ و لوپ به همراه لچکی‌های لازم، ساخت هزار و ۴۰ متر راه انحرافی برای دسترسی این تقاطع و ساخت دو پل با مساحت ۸۱۵ مترمربع و دیوار سازی لازم در زمره مهم‌ترین اقداماتی است که در این پروژه در دست ساخت است.

وزیر دادگستری در بدو ورود به ایوانکی در شهرستان گرمسار، ابتدا مورد استقبال مسئولان و شماری از مردم قرار گرفت و سپس در نخستین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از پروژه ۱۰۰ هزار تنی سیلوی گندم گرمسار، طرح تصفیه خانه گرمسار و آرادان، طرح آبرسانی ، طرح راهسازی گرمسار به فیروزکوه، مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان، شرکت در جلسه شورای اداری گرمسار و دیدار با شماری از مردم این شهرستان، از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر دادگستری در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به سمنان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار