دشمن با آمریکا ۷۰ ساله است؛
تابناک سمنان: سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجتماع ۱۳ آبان در مصلای سمنان در واکنش به دزدی دریایی آمریکا، ضمن قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دزدی دریایی آمریکا عملی قبیح و زشت بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 04 November 2021
دزدی دریایی آمریکا عملی قبیح و زشت بود
 
 
رئیس جمهور در جمع مردم سمنان در مصلای امام (ره) این شهر گفت: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران ۴۰ ساله نیست بلکه این دشمنی، بیش از ۷۰ سال است، با این تفاوت که در سی سال اول، آمریکا با کودتا و حمایت از حاکمان دست نشانده در چپاول منافع ملت ایران موفق می‌شد، اما در ۴۳ سال اخیر پس از انقلاب، پیروز این میدان در برابر دشمنی‌های بی پایان آمریکایی‌ها ملت ایران بوده است.

وی بیان کرد: عمل دزدی آمریکا در افکار عمومی عملی قبیح و زشت بود و اقدام سپاه پاسداران در بازپس‌گیری نفتکش ایران مورد تقدیر و تشکر همگان است.

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: امروز یادآور پرچمداری امام در مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی است و مذاکره مدنظر ما، یک مذاکره نتیجه محور است و ما به هیچ عنوان از خواسته به حق ملت ایران یعنی رفع تحریم‌های ظالمانه کوتاه نخواهیم آمد.

رئیسی همچنین افزود:همانطوری که گفته ایم میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما در مقابل زیاده خواهی‌ها هم که دنبال تضییع منافع ملت ما هستند ایستادگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم ایران همواره اقدامات مداخله گرانه و قلدرمآبانه آمریکایی‌ها در منطقه از جمله رفتار اخیر آن‌ها را تقبیح کرده اند و همواره قدردان پاسخ‌های هوشمندانه و مقتدرانه پاسداران غیور مرز‌های عزت و استقلال کشور و ضامن منافع ملت ایران، هستند.

رئیس دولت سیزدهم در خاتمه همچنین بیان کرد: از منافع ملت ایران به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهیم کرد و رفع تحریم و خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کنیم.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار