وزیر دادگستری:
وزیر دادگستری با اشاره به مسائل اجتماعی موضوع حق آبه نمرود، گفت: این مهم با همراهی و هماهنگی بین دو استان تهران و سمنان قابل پیگیری و حل شدن است.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 04 November 2021

مشکلات سد نمرود با هماهنگی بین سمنان و تهران قابل حل است

 

به گزارش تابناک سمنان  امین حسین رحیمی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری گرمسار و آرادان به میزبانی سالن همایش‌های خورشید تابان گرمسار، با بیان اینکه اعتماد مردم به ما مسئولان مقداری کم شده و این در جامعه روشن است، تاکید کرد: باید این اعتماد را بازگرداند که این موضوع در اقدام و عمل میسر خواهد شد، دولت سیزدهم باید حرکت کند تا تعامل، همدلی و هم فکری بین همه قوا، جواب بدهد و الحمدالله این تعامل امروز به خوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیرانی که در سطح شهرستان‌ها کار می‌کنند در بازگرداندن اعتماد عمومی نقش مهمی دارند، افزود: درست است که مردم رئیس جمهور را می‌شناسند و از او توقع دارند اما با مدیران شهرستانی سر و کار دارند در نتیجه کل حاکمیت برای مردم یک کارمند ساده می‌شود لذا اگر کار مردم را به درستی انجام ندهد و نتواند مردم را تکریم کند، این موضوع به کل حکومت بازمی گردد در نتیجه اگر نمی‌توانیم مشکل مردم را حل کنیم، حداقل به آنها بی احترامی نکنیم.

نماینده رئیس جمهور در گرمسار و آرادان با بیان اینکه کارگزاران وظیفه دارند که مردم را تکریم کنیم، بیان داشت: دستور رئیس جمهور به مسئولان این است که به مردم خدمت کنیم لذا خواهش داریم مسئولان در تعامل با مردم خوب عمل کنند.

رحیمی با بیان اینکه یکی از راهکارهای بازگرداندن اعتماد به مردم، کارآمدی است که بیشتر به مسئولان بالادستی و ریل گذاری در سیاست‌های درست مرتبط می‌شود، بیان کرد: مدیران جز نیز در درست اجرا کردن قوانین نقش مؤثری دارند لذا تمام تلاش دولت امروز این است که کارآمدی خود را در تمام زمینه‌ها ارتقا ببخشد.

وی با بیان اینکه سلامت دستگاه‌های اداری کشور سومین موضوعی است که می‌تواند اعتماد را به مردم بازگرداند، ابراز کرد: مردم وقتی می‌بینند که گرفتاری‌ها و مشکلات وجود دارد اگر ببینند که مدیران در حال تلاش هستند اما نمی‌توانند، مردم ناراحت می‌شوند ولی به هر روی درک می‌کنند حال زمانی پیش می‌آید که مشکلات وجود دارد و مدیر هم نمی‌تواند آن را حل کند و در کنار آن فساد نیز وجود دارد و لیکن این امر در تحمل مردم نیست در نتیجه ما وظیفه داریم که سلامت مجموعه‌مان را حفظ کنیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه هر کس اندازه خودش باید از زیر مجموعه‌ها مراقبت کند، گفت: مأموریت اصلی ما در سفرهای استانی این است که مشکلات هر منطقه را احصا و در نشست‌ها این مشکلات را مطرح کنیم. از این منظر باید گفت بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور مشکلات مطروحه در گرمسار و آرادان مطرح خواهد شد و احتمالاً مصوبات خوبی را هم داشته باشیم از سوی دیگر باید در تهران نیز همچنان پیگیر کارهای منطقه باشیم و در کنار ما نیز فرماندار و نماینده و… پیگیر امور باشند.

رحیمی با اشاره به مشکلات آب سد نمرود در گرمسار نیز، گفت: در این موضوع دوم امر وجود دارد نخست اینکه انتقال آب در وهله نخست نیازمند اعتبارات بوده و دوم مقوله حق آبه گرمسار و آرادان از سد نمرود است که مشکلات اجتماعی نیز در هماهنگی و پیگیری بین دو استان سمنان و تهران قابل حل خواهد بود امیدواریم که استانداری‌های این دو استان با هم مشکلات اجتماعی را حل کنند تا این پروژه قابل اجرا شود و از آنجا که این موضوع در یک جلسه حل نخواهد شد، در ادامه به این موضوع باز هم خواهیم پرداخت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار