سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه در جریان نهمین سفر هیات دولت به استان ها به عنوان نماینده معین رییس جمهوری از سردخانه ۲۰ هزار تنی دومداره شهرستان سرخه دیدن کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 04 November 2021

وزیر جهاد کشاورزی از سردخانه ۲۰ هزار تنی شهرستان سرخه دیدن کرد

 

به گزارش تابناک سمنان این طرح در زمین ۱۰ هکتاری واگذار شده از سوی منابع طبیعی سمنان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و اعتبار اولیه ۵۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال ساخت است.

وزیر جهاد کشاورزی در جریان این بازدید و پس از مطلع شدن از مشکلات بخش خصوصی در تکمیل این طرح به دلیل افزایش هزینه ها با پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان به سرمایه گذار موافقت کرد.

۱۹۸ هزار هکتار از وسعت استان سمنان را اراضی کشاورزی تشکیل می‌دهد که از این مقدار ۵۴ هزار هکتار باغ، ۱۱۰ هزار هکتار زراعت و بقیه در مرحله آیش است و حدود ۴۵ هزار بهره بردار نیز در بخش کشاورزی این استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار