امام جمعه مهدیشهر گفت: حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان نخستین رییس جمهوری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مهدیشهر حضور یافت، سبب دلگرمی مردم و نشانه تحقق عدالت بود.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 06 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری برای حضور سرزده در بین عشایر این شهرستان اظهار داشت: این سفر برکات خوبی برای مهدیشهر داشت که این شهرستان را در آینده متحول می‌کند.

او ایجاد مجتمع بزرگ دامپروری مهدیشهر به عنوان یکی از مصوبات این سفر را گام مهمی برای ایجاد اشتغال در شهرستان دانست و افزود: قول مساعد برای تأمین علوفه و نهاده‌های دامی نیز خبر خوبی بود که می‌تواند نجات بخش عشایر در این اوضاع دشوار باشد.

خطیب جمعه مهدیشهر درخصوص بازدید رییس جمهوری از یک کارخانه تعطیل شده در مهدیشهر نیز گفت: با راه اندازی خط تولید جدید این کارخانه برای یکهزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

بارانی با بیان اینکه در دیدار با وزیران جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشکلات مهدیشهر در این حوزه‌ها را مطرح کرده است، افزود: یکی از خواسته‌های مردم مهدیشهر فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و معرفی این شهرستان به عنوان قطب گردشگری است.

او ادامه داد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره تجهیز شدن منطقه گردشگری و غار دربند مهدیشهر نیز قول پیگیری داد.

امام جمعه مهدیشهر در بخش دیگر صحبت‌های خود به شکست آمریکا در دریای عمان هم اشاره و تصریح کرد: عملیات دلاورمردان سپاه این پیام را برای آمریکا داشت که باید گزینه نظامی خود را که از زمان اوباما مطرح می‌کردند، جمع کنند و بدانند که هر تحرکی در منطقه داشته باشند مانند این عملیات با شکست رو به رو می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار