با اعلام لیست دراگان اسکوچیچ برای دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر لبنان و سوریه، خط خوردن مهدی طارمی شوک بزرگی برای فوتبالدوستان محسوب می‌شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 07 November 2021

به گزارش تابناک سمنان  تیم ملی در شرایطی که مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی را با نگرانی بابت عدم صعود با مارک ویلموتس در فاصله 4 بازی باقیمانده به پایان رسانده بود، در ادامه با دراگان اسکوچیچ توانست از این برزخ با چهار برد عبور کند. سرمربی کروات تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیز با سه برد و یک تساوی و دستیابی به 10 امتیاز و صدرنشینی در گروهش، شرایط مناسبی را دنبال می‌‎کند و همه چیز برای کسب نتیجه در دو بازی پیش رو برابر لبنان و سوریه مهیا به نظر می‌رسید تا کار صعود به جام جهانی تا حد زیادی تمام شده باشد.

 

شب گذشته اما فدراسیون فوتبال با قرار دادن لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای این دو بازی شوک بزرگی به فوتبالدوستان وارد کرد؛ عدم حضور نام مهدی طارمی که به گواه کارشناسان یکی از آماده‌ترین ستاره‌های ایران محسوب می‌شود که درخشش قابل توجهی در ترکیب پورتو چه در لیگ پرتغال و چه در لیگ قهرمانان از خود به جا گذاشته، اتفاقی عجیب محسوب می‌شود.

 

ماجرا اما از جایی آغاز شده که دراگان اسکوچیچ در گفتگویی که با یکی از رسانه‌های کروات داشته به ضعف تاکتیکی بازیکنان ایرانی اشاره داشت. گفتگویی که همان زمان نیز با نقدهایی همراه شد و مهدی طارمی نیز در توئیتی در صفحه رسمی خود نسبت به آن واکنش نشان داد و با این جمله کنایه‌آمیز نوشته بود: " می‌خواهم بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و قدرت بدنی، دانش تاکتیکی بالایی از فوتبال دارند. متاسفانه مشکلات جای دیگر است" .

 

 

توئیتی که همان ساعات با بازنشرهای زیادی همراه شد و همه از آن به عنوان پاسخی به ادعای سرمربی تیم ملی و موضع‌گیری علیه دراگان اسکوچیچ یاد کردند. اتفاقی که البته با واکنشی از سوی مهدی طارمی همراه نشد و ستاره ایرانی پورتو در گفتگو با دوستانش مدعی شد هیچ کنایه‌ای متوجه سرمربی تیم ملی نکرده و همواره از او (دراگان اسکوچیچ) با احترام یاد می‌کند و مشکلی با او ندارد.

 

با این حال اکنون مساله عدم دعوت از مهدی طارمی به اردوی تیم ملی با واکنش‌های زیادی مواجه شده و برخی به دیسیپلین دراگان اسکوچیچ پرداخته‌اند و این موضوع را مثبت ارزیابی کرده‌اند و عده‌ای نیز عدم دعوت از ستاره پورتو را به تیم ملی یک اتفاق نگران کننده ارزیابی کرده‌اند که می‌تواند شرایط را سخت کند. در این بین برخی نیز با اشاره به این موضوع که واکنش مهدی طارمی به ادعای دراگان اسکوچیچ عادی بوده، این تنبیه انضباطی از سوی سرمربی تیم ملی را تند دانسته‌اند.

 

شما عدم دعوت مهدی طارمی به تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید و تصمیم سرمربی تیم ملی را در این زمینه در بخش کامنت‌ها نقد کنید. تیم ورزش سه پاسخ‌های شما را در اسرع وقت منتشر خواهد کرد تا به بررسی یکی از حواشی چند وقت اخیر فوتبال ایران به این شکل بپردازیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار