طغیان عجیب ستاره برزیلی؛
فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا تمایلی به حضور در ترکیب این تیم نشان نداده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 07 November 2021

به گزارش تابناک سمنان بارسلونا برتری 0-3 مقابل سلتا را از دست داده و شبی فاجعه بار را تجربه کرد. در نیمه اول این دیدار بود که آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا دچار مصدومیت شده و تصور می شد فیلیپ کوتینیو به جای این بازیکن وارد زمین خواهد شد. اما اخبار حاکی از آن است که ستاره برزیلی و گران قیمت کاتالان ها تمایلی به ورود به میدان نشان نداده و در واقع درخواست سرخی بارخوان را رد کرده است.

 

این در حالیست که حضور فیلیپ کوتینیو و خلاقیت این بازیکن می توانست در حفظ مالکیت و البته نتیجه کمک رسان بارسلونا باشد، اما او علاقه ای به حضور در ترکیب تیمش در بالایدوس نداشت و در نهایت آن فاجعه عجیب رخ داد. در واقع کوتینیو بسیار بی انگیزه و سرد تمرین کرده و نشان داده دوست ندارد در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد.

 

در نیمه دوم دروازه بارسلونا سه بار باز شده و آنها برتری بزرگ خود را در خانه سلتاویگو از دست دادند تا فاصله کاتالان ها با صدر جدول بیشتر شود. به نظر می رسد این رفتار فیلیپ کوتینیو پروسه جدایی او از بارسا را تسریع کرده و حالا دیگر تقریبا کسی تردیدی در مورد جدایی این بازیکن  ندارد. اخبار حاکی از تمایل نیوکاسل به خرید فیلیپ کوتینیو بوده و احتمالا این ستاره برزیلی در همین فصل زمستان دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت.

 
البته سرخی بارخوان در پایان دیدار مقابل سلتاویگو مدعی شد حواسش معطوف به جریان مسابقه بوده و متوجه امتناع فیلیپ کوتینیو از ورود به میدان نشده، اما خبرنگاران حاضر در بالایدوس همگی این شایعات را تایید کرده و در مورد رفتار غیر حرفه ای هافبک بارسلونا اخباری منتشر کرده اند. بدین ترتیب دوران سه ساله و ناموفق حضور فیلیپ کوتینیو در نوکمپ به اواخر خود نزدیک شده و نام او یادآور یک سرمایه گذاری ناموفق دیگر در بارسلونا خواهد بود.

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار