رییس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان گفت: ۲۷ هزار و ۸۵۷ نفرساعت آموزش نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به کارآموزان این مرکز ارائه شد که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 08 November 2021

برگزاری دوره‌ مهارتی فنی و حرفه ای خواهران دامغان ۴۲ درصد افزایش یافت

 

به گزارش تابناک سمنان سمیرا خلیل نژادی  افزود: نیمه نخست امسال ۲۱۹ نفر در دوره‌های ثابت شهری، ۲۳ نفر در شعبه های شهری، ۴۳ نفر در سطح روستاها و معادل یکهزار و ۵۹ نفرساعت در محیط کار واقعی آموزش دیدند. 

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تا پایان شهریور، ۲۹۴ نفر معادل ۲۷ هزار و ۸۵۷ نفر ساعت در ۳۲ حرفه آموزشی از خدمات مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان استفاده کردند. 

خلیل نژادی اظهار داشت: بیشترین ورودی نیمسال اول ۱۴۰۰ مربوط به کارگاه‌های صنایع غذایی و صنایع پوشاک بود. 

وی همچنین به برگزاری مسابقه ملی مهارت اشاره کرد و گفت: نوزدهمین مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در حالی برگزار شد که مهلا کاظم زاده در رشته آشپزی و زهرا کسائیان در رشته قنادی از مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان به عنوان نمایندگان استان سمنان در این رویداد شرکت داشتند که به میزبانی مازندران در آبان ماه برگزار شد. 

خلیل نژادی خاطرنشان کرد: در این رقابت ملی، کاظم زاده از دامغان توانست دیپلم افتخار در رشته آشپزی را از آن خود کند. 

وی اضافه کرد: زهرا کشاورزیان نیز به عنوان دیگر نماینده دامغان در رشته فناوری طراحی گرافیک رایانه ای در این رقابت ها شرکت داشت که این مسابقه در استان فارس برگزار شد.

رییس مرکز فنی و حرفه ای خواهران دامغان گفت: مسابقات ملی مهارت مهم‌ترین رویداد مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای کشور است که با هدف شناسایی نخبگان مهارتی در رشته های مختلف و تشویق کارآموزان و مردم جهت کسب مهارت آموزی برگزار می‌شود و در پایان نفرات برتر گواهی حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار