خجسته پور:
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راه اندازی پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان به واسطه استقرار کانون جمعیتی قابل توجه امری حائز اهمیت و ضروری است.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 11 November 2021

راه اندازی پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان ضروری است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دانشگاه علوم پزشکی مقدمات اولیه برای استقرار پایگاه را فرآهم‌نموده و در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی اورژانس اقدام نمایند.

وی بیان کرد: مساحت شهرک صنعتی سمنان بسیار گسترده است و به این خاطر کانون جمعیتی قابل توجهی در شهرک صنعتی سمنان استقرار دارند که لزوم استقرار پایگاه اورژانس را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

حبیب الله خجسته پور اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی سمنان لازم است با یک اقدام و هماهنگی درون سازمانی، از امکانات موجود استفاده نموده و با تامین نیروی انسانی و آمبولانس، نسبت به راه اندازی پایگاه اهتمام ورزد.

خجسته پور تاکید کرد: لیست تجهیزات اولیه برای تجهیز ساختمان موقت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام و لازم است توسط این مجموعه در کمترین زمان ممکن آماده شود.

وی در خاتمه همچنین افزود: در این مسیر و پس از شروع به کار پایگاه اورژانس شهرک صنعتی و راه اندازی اولیه، می‌توان برای تجهیز پایگاه و تامین امکانات بیشتر، از ظرفیت خیرین و کمک‌های صاحبان صنایع نیز استفاده کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار