مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش‌آموزان کلاس‌های پایه تحصیلی اول تا نهم از اول آذر امسال با رعایت سختگیرانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نظارت کمیته‌های بهداشتی در مدارس استان سمنان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 12 November 2021
به گزارش تابناک سمنان محمد دستورانی روز جمعه به رسانه‌ها ابراز داشت: دستورالعمل بازگشایی مدارس ناظر بر رنگ‌بندی نیست و الگوی آموزش‌های حضوری و شیوه‌نامه تعیین شده مد نظر است بنابراین از اول آذر مدارس دامغان و شاهرود هم باز می‌شود.

وی افزود: از ۱۵ آبان ۱۴۰۰، کلاس‌های متوسطه دوم، یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار شد؛ کلاس‌های پر جمعیت این پایه‌ها به صورت نوبت‌بندی و کلاس‌های کم جمعیت هر روز در مدرسه حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: از سوم مهر مدارس مناطق روستایی و عشایری کم جمعیت و دروس عملی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به صورت حضوری آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

دستورانی بیان کرد: همچنین کلاس‌های پایه اول ابتدایی نیز به دلیل ضرورت حضور دانش‌آموزان در مدرسه به صورت گروه‌بندی و حداقل یک روز در هفته حضوری شد.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان و دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال واکسینه شده‌اند و کارت واکسن معلم و دانش آموز هنگام ورود به مدرسه بررسی می‌شود بنابراین خانواده‌ها در برگزاری حضوری کلاس‌ها همراهی داشته باشند و نگران سلامت فرزندانشان نباشند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار