سرنوشت وحدت و منوچهر به تائید کالدرون گره خورد؛
باشگاه پرسپولیس حالا منتظر تائیدیه گابریل کالدرون است تا با عبور از پنجره بسته نقل و انتقالاتی، دو خرید جدید خود را به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 13 November 2021

ادعای سایت طرفداری/ پرسپولیس نمی‌تواند با بازیکنان تاجیکی قرارداد ببندد |  فوتبالی

 

به گزارش تابناک سمنان اگرچه پرسپولیس حتی با پنجره بسته هم می‌تواند قرارداد با بازیکنان مدنظر را منعقد کند اما به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه برای جلوگیری از جنجال در این خصوص، منتظر تائیدیه گابریل کالدرون و اقدام فیفا برای باز کردن پنجره بسته خواهند ماند تا بلافاصله پس از عقد قرارداد در داخل باشگاه، آن را در سامانه TMS ثبت و ITC دو بازیکن خود را درخواست کنند.

 

این در حالی است که حدود یک هفته از اقامت وحدت هانانوف و منوچهر صفروف در ایران می‌گذرد و باوجود قبولی در تست پزشکی، آنها هنوز قرارداد نبسته و در تمرین هم حضور ندارند. با این حال وحدت و منوچهر با اقامت در هتلی شیک در نزدیکی باشگاه پرسپولیس، گوش به زنگ مدیران این تیم هستند تا راهی خیابان شیخ بهایی شوند و تیم جدیدشان را به صورت رسمی معرفی کنند.

 

قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود و همچنین هیچ بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود دارد. با این حال باشگاه پرسپولیس باید توجه کند که با پرداخت حقوق ماهیانه، می‌تواند در فصول آینده از فسخ یک طرفه این بازیکنان جلوگیری کند.

 

 

رقم قرارداد وحدت و منوچهر به شکلی است که این دو بازیکن را در زمره ارزانترین خارجی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهد و نکته جالب اینکه آنها اگرچه هنوز دستمزدی نگرفته‌اند اما بخشی از این قرارداد را هم تا همین حالا استفاده کرده‌اند!

 

نکته مهم اینکه هانانوف و صفروف تا پایان قرارداد خود به فهرست بزرگسالان نخواهند رسید. صفروف (دفاع راست) می‌تواند دو فصل در لیست زیر 23 سال قرار بگیرد و دو فصل هم در فهرست زیر 25 سال باشد و وحدت هانانوف نیز یک فصل در لیست امید و دو فصل در فهرست زیر 25 ساله ها. این نکته مثبتی است که پرسپولیس را به پرورش این دو بازیکن امیدوار می‌کند.

 

شنیده ها حاکی از آن است که پنجره سرخپوشان حداکثر طی یکی دو روز آینده باز خواهد شد و اولین اقدام باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد این دو بازیکن را نهایی کند. بنابراین یحیی گل‌محمدی انتظار دارد تا در هفته جاری دو بازیکن تاجیک به تمرینات تیم او ملحق شوند.

 

با این انتقال، پرسپولیس دو جای خالی در فهرست بزرگسالان خواهد داشت که هنوز مشخص نیست چگونه پر خواهد شد اما باتوجه به خرید دو بازیکن از استقلال دوشنبه و حضور رادوشویچ، حالا سرخپوشان تنها سهمیه دیگر برای خرید خارجی خواهند داشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار