مهدی کاشفی خبرداد؛
تابناک سمنان: مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران تحت پوشش انجمن بیماران کلیوی استان اهدا گردید.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 13 November 2021

۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های بیماران کلیوی استان اهدا گردید

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: اقدام با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان و تلاش برای تشکیل خانواده‌های جوانان محروم انجام شد و لوازم خانگی اولیه و ضروری با همکاری انجمن بیماران کلیوی استان و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان تامین و در سطح خانواده‌های نیازمند در شهرستان‌های شاهرود و دامغان توزیع گردید.

وی بیان کرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه به مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال می‌باشد و با هدف حمایت از تولیدات ملی و رونق صنعت داخلی، همه اقلام تهیه شده در این جهیزیه‌ها از تولیدات کارخانجات داخلی بوده است.

مهدی کاشفی ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز و ... برای شروع یک زندگی ساده بوده است.

کاشفی همچنین افزود: باید بیش از پیش‌قدم‌های موثری در راستای محرومیت‌زدایی در سطح استان برداشته شود و نباید زوجی داشته باشیم که منتظر جهیزیه باشند، بنابراین باید زمینه‌های ازدواج آسان برای جوانان را ایجاد کنیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: با بیان اینکه در حوزه جوانان و کمک به رفع مشکلات آن‌ها بیش از پیش باید اقدام گردد  و نیاز است تا جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه اسلامی زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار