زیزو وسوسه می‌شود؟
منچستریونایتد در تلاش است تا زین الدین زیدان را برای جایگزینی اوله گونار سولسشر در اولدترافورد متقاعد کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 14 November 2021

به گزارش تابناک سمنان فشار روی اوله گونار سولسشر در هفته های اخیر افزایش یافته و یونایتد پس از شکست 5-0 در خانه مقابل لیورپول و و با دو گل برابر منچسترسیتی، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته و هواداران خود را ناامید ساخته است.

 

در واقع به نظر می رسد اگر تا امروز سولسشر شغل خود را از دست نداده تنها به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب است و اگر یونایتد با زین الدین زیدان به توافق دست یابد، لحظه ای برای برکناری سرمربی فعلی خود درنگ نخواهد کرد.

 

 
 

نشریه ساندی تایمز امروز در گزارشی مدعی شد مدیران یونایتد در تلاش هستند تا زیدان را متقاعد کنند که جانشین این سرمربی نروژی شود. زیدان 49 ساله پس از آنکه در پایان فصل گذشته از هدایت رئال مادرید کناره گیری کرد، در حال حاضر بیکار بوده و جدی ترین گزینه هدایت یونایتد محسوب می شود. این سرمربی فرانسوی در دوران حدودا پنج ساله حضور در رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای داشتته و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی لالیگا را کسب کرده است.

 

مدیران یونایتد امیدوارند که رابطه خوب زیدان با کریستیانو رونالدو و رافائل واران باعث ترغیب این سرمربی فرانسوی به حضور در اولدترافورد شود. در واقع بشگاه از این دو بازیکن خواسته با سرمربی سابق خود تماس گرفته و با زیدان برای راضی کردن او در مسیر حضور در اولدترافورد صحبت کنند.

 

بی تردید رونالدو بهترین روزهای دوران ورزشی خود را زیر نظر زیزو در رئال مادرید سپری کرده و با او سه فصل متوالی موفق به فتح لیگ قهرمانان شد. اخبار حاکی از تمایل زیدان به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی 2022 قطر است و به نظر ماموریت رونالدو برای راضی کردن این سرمربی پرافتخار برای حضور در اولدترافورد آسان نخواهد بود.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار