استاندار سمنان طی احکام جداگانه‌ای معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شاهرود و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع فرماندار شاهرود را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 14 November 2021

انتصاب جدید در استانداری سمنان - ایسنا

 

به گزارش تابناک سمنان با حکم استاندار سمنان، "سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان " منصوب شد. 

هاشمی استاندار سمنان در حکمی " احمد ریواده"  را به سمت "سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندادی سمنان"  منصوب کرد.‌

در حکم انتصاب احمد ریواده آمده است : 

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب شایسته جنابعالی به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان" سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی " منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)  و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری " مدظله العالی"  با اهتمام به دیدگاهها و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی از جمله «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی»، «قانون مداری» و تعامل سازنده با کلیه دستگاههای اجرایی، در انجام وظایف و مأموریت های محوله مؤفق و مؤید باشید.

    بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری سمنان، احمد ریواده ، کارمند رسمی وزارت کشور و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بوده و تا پیش از این انتصاب مسئولیت هایی همچون "  کارشناس خبره وزارت کشور " ، " ریاست اداره " ، "بخشدار" ، " سرپرست بخشداری مرکزی" ، "معاونت فرمانداری" ، "فرماندار شهرستان راز و جرگلان" ،" مشاور استاندار" ،"  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر" ، "عضو هسته گزینش استانداری" و "معاونت سیاس ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد "را در کارنامه دارد. 

 تا پیش از این انتصاب "دکتر حبیب الله خجسته پور" ، عهده دار معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بوده است.‌ خجسته پور که سابقه فرمانداری و معاونت سیاسی در دیگر استانها را هم در کرنامه خود داشت از جمله مدیران پاسخگویی بود که ارتباط خوبی با اکثر رسانه های استان داشت.

دو انتصاب در فرمانداری ویژه شاهرود

همچنین با حکم استاندار سمنان ، "سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شاهرود" منصوب شد. 

استاندار سمنان در حکمی " احمد خرم "را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شاهرود منصوب کرد.‌

در حکم انتصاب احمد خرم‌ امده است : 
 به موجب  این حکم و  بنا به پیشنهاد  فرماندار محترم شهرستان ویژه شاهرود  به سمت " سرپرست  معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان  شاهرود" منصوب می شوید. امید است  با اتکال به خداوند منان ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی  از منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اهتمام به دیدگاهها و برنامه های دولت حضرت آیت الله رئیسی از جمله «عدالت محوری» ، «انقلاب گری» ، «مردمداری» ، «پاکدستی» ، «فساد ستیزی» ،«قانونمداری»، و تعامل سازنده با همکاران محترم در انجام وظایف و مأموریتهای محوله مؤفق و مؤید باشید.

 همچنین سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حکمی دیگر، "سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شاهرود" را منصوب کرد.

 در حکم انتصاب آشوری آمده است:
 به موجب  این حکم و  بنا  به  پیشنهاد فرماندارمحترم  شهرستان ویژه شاهرود  به سمت " سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه  فرمانداری ویژه شاهرود" منصوب  می شوید. 

امید است  با  اتکال به خداوند منان ، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی  از منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اهتمام به دیدگاهها وبرنامه های دولت حضرت آیت الله رئیسی از جمله «عدالت محوری» ، «انقلابی گری»، «مردمداری» ، «پاکدستی» ، «فساد ستیزی»، «قانونمداری» و تعامل سازنده با همکاران محترم در انجام وظایف و مأموریتهای محوله مؤفق و مؤید باشید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار