مطیعی :
تابناک سمنان: حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اتحاد و وفاق بین مردم شهر‌های مختلف استان با عدالت‌محوری و شفافیت در عملکرد مسئولان تقویت شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 14 November 2021

اتحاد استان با عملکرد شفاف وعادلانه مسئولان تقویت شود

 

 

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بیان کرد: گاهی برخی از فعالان فضای مجازی خواسته یا ناخواسته اختلاف‌ها و التهاب بین شهر‌های مختلف استان سمنان را افزایش دادند که این موضوع در شرایط فعلی مانع پیشرفت استان می‌شود.

وی اشاره کرد: شورای اسلامی استان ظرفیتی خارج از برنامه‌های شورای اسلامی شهر‌ها است و مشکلاتی مانند کم‌آبی در سطوح استانی، کشوری و حتی جهانی مطرح است و می‌تواند با استفاده از ظرفیت شورای اسلامی استان پیگیری و حل شود.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی گفت: مطالبه‌گری بسیار پسندیده است، اما اگر با مچ‌گیری و خشونت همراه باشد اثرگذاری کمتری دارد، مسئولان استان از نقد و مطالبه‌گری‌های اصولی و با ادبیات مناسب استقبال می‌کنند.

مطیعی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مسئولان برای التیام امید و اعتماد مردم گفت: مردم تفاوت کار و تلاش واقعی یا غیرواقعی مسئولان را می‌فهمند و در صورتی که دغدغه‌مندی مسئولان را باور کنند، فضای روانی جامعه مثبت می‌شود و این نیمی از موفقیت است.

وی فرصت خدمت به مردم را کوتاه و مغتنم دانست و گفت: برخی از اعضای شورا‌های اسلامی شهر یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند و این باید درس عبرتی برای مسئولان سایر استان‌ها باشد.

مطیعی فعالیت اعضای شورای اسلامی استان سمنان را خالصانه دانست و گفت: آگاهی خداوند به خدمت و نیت مسئولان کفایت می‌کند، خداوند خدمت را می‌بیند و این یعنی همه مردم دیده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اعضای شورای استان‌ها با انتقال تجربیات شهر‌های مختلف می‌توانند بهترین تصمیمات را بگیرند و برخی تصمیمات آنان حتی می‌تواند در مجلس شورای اسلامی نیز اثرگذار باشد و اشکالات و نواقص مصوبات را انتقال دهند.

شورای اسلامی استان، متشکل از نمایندگان شورا‌های شهرستان‌های مختلف است که رئیس آن با برگزاری انتخابات اعضا،  تعیین می‌شود. بر همین اساس، شورای اسلامی استان سمنان هشت عضو دارد و رئیس آن «حسین گل‌هاشم» از اعضای شورای اسلامی شهر سمنان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار