هاشمی خبرداد؛
تابناک سمنان: سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: اجرای طرح «سواد حرکتی» در شرایط همه‌گیری کرونا و تعطیلی مدارس، لازمه ایجاد تحرک و نشاط در بین دانش آموزان برای تامین سلامتی آن‌ها است.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 14 November 2021

«سواد حرکتی» راه حل کم تحرکی دانش آموزان در دوران کرونا

 

 

استاندار سمنان در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: خانه نشینی دانش آموزان به خاطر کرونا، باعث کم تحرکی شد که باید مدیریت شود و استفاده از سواد حرکتی و بدنی با هدف ترغیب توجه به مقوله ورزش در بین دانش آموزان امری قابل توجه و ارزنده است.

وی بیان کرد:  بی توجهی به بحث تحرک و ورزش دانش آموزان و اجرا نشدن سواد حرکتی، می‌تواند در آینده عوارض و بیماری‌هایی همچون چاقی و اضافه‌وزن و سایر موارد را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.

سید محمدرضا هاشمی اظهار داشت: شهرداری‌ها باید فضای شهری و پارک‌ها را برای اجرای هرچه بهتر طرح سواد حرکتی در بین دانش آموزان مهیا و آماده سازی کنند و همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: امروز نیازمند کار جهادی هستیم و لازم است به صورت میدانی در همه موارد و مسائل، به خصوص آموزش و پرورش بدون مُقید بودن به ساعات اداری پای کار باشیم.

استاندار سمنان در خاتمه همچنین افزود:باید تلاش شود تا در تمامی حوزه‌ها با سرعت بیشتر، کار را به صورت میدانی و جهادی پیش ببریم و به خصوص در حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشیم، چرا که توجه به امر آموزش و پرورش و سرمایه انسانی، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار