فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود بابیان اینکه دو فرد دیگر از گروه ۲۶ نفره آفرود در کویر بیارجمند پیدا شدند، گفت: هر چهار نفر این افراد در سلامت به سر می‌برند.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 15 November 2021
۲ فرد دیگر مفقودی در کویر بیارجمند پیدا شدند / پایان جستجوها
 
 
به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی ضمن بیان اینکه ۳۰ کویر نورد از روز جمعه در باتلاقی حومه کویر بی ارجمند گیرکرده بودند، ابراز داشت: با تلاش بالگرد هوایی ۲۶ نفر از این افراد پیدا شدند، اما در میان این افراد چهار عضو نیز برای یافتن کمک جدا و در نهایت مفقود می‌شوند.

وی افزود: دو نفر از ۲۶ فرد با بالگرد به شاهرود انتقال یافتند و ازآنجاکه امکان بردن همه افراد فراهم نبود تنها آذوقه، پتو و مایحتاج اولیه در اختیار آن‌ها گذاشته شد تا شب را بتوانند به صبح برسانند.

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه با کمک محلی‌ها و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها از چهار نفر مفقودی، دو نفر هم‌زمان با صبح امروز پیدا شدند، ابراز داشت: این دو نفر در نزدیکی روستای تلخاب و گرماب شناسایی شدند لذا تلاش برای دو نفر دیگر ادامه یافت.

جلالی بابیان اینکه دو فرد دیگر گروه ۲۶ نفره آفرود در کویر بی ارجمند پیدا شدند، تصریح کرد: خوشبختانه این افراد در سلامت هستند و امدادرسانی به ۲۶ نفر دیگر نیز همچنان تا خروج آن‌ها از منطقه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عملیات سوخت رسانی به خودرو‌ها نیز صورت گرفته تا بتوانند این افراد با خودرو‌های خودشان از منطقه خارج شوند، افزود: این چهار نفر برای یافتن کمک و اطلاع به نیرو‌های امدادی از گروه اصلی جدا شده بودند که خوشبختانه حال هر ۳۰ نفر مساعد گزارش می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار