به گزارش تابناک سمنان جان بولتون دلیل عدم شرکت ترامپ را از این جهت عنوان کرد که او از شکست دوباره عمیقاً نگران است.

بولتون در این ارتباط گفت: ترامپ نمی‌خواهد به عنوان یک بازنده در تاریخ از او یاد شود. مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ادامه داد: در انتخابات آتی ترامپ احتمالاً نقش یک شاه ساز را ایفا خواهد کرد و در حال حاضر، میدان برای جمهوری خواهان کاملاً باز است و فکر می‌کنم رقابتی شدید در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا شکل خواهد گرفت.

همزمان نتایج نظرسنجی جدید درباره عملکرد و محبوبیت «جو بایدن» در آمریکا به عنوان رئیس جمهور این کشور از کاهش حامیان و طرفداران او حکایت دارد.

براساس نظرسنجی انجام شده توسط کالج «امرسون» که طی یک ماه گذشته انجام شده است، ترامپ موفق به کسب حمایت و اعتبار بیشتری در میان افکارعمومی آمریکایی‌ها شده است.

این نتایج حاکی از آن است که ۴۶ درصد از شرکت کنندگان یک ماه گذشته از بایدن حمایت کرده اند و به البته ترامپ به میزان بیشتری و حدود ۴۷ درصد رضایت شهروندان آمریکایی را بدست آورده است.

در عین حال براساس نتایج اعلام شده، ۶ درصد از رأی دهندگان خواستار «شخص دیگری» غیر از بایدن و ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا هستند و ۲ درصد نیز هنوز در «بلاتکلیف» به سر می‌برند.

در پی خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان پس از ۲ دهه اشغالگری و تشدید تنش‌ها در این کشور، نظرسنجی جدید «سی‌بی‌اس نیوز / یوگاو» نشان داد که دستکم ۷۴ درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که خروج آمریکا از افغانستان بسیار بد و یا تا حدودی بد پیش رفته است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد میزان رضایتمندی از عملکرد بایدن در چند ماه گذشته به دلیل بی برنامه بودن دولت او در خصوص خروج از افغانستان کاهش یافته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر