دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جمهوری‌خواه سابق آمریکا در بیانیه‌ای از میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا انتقاد کرد و وی را یک "کلاغ پیر از کار افتاده" خواند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 18 November 2021

ترامپ، رهبر اقلیت سنا را "کلاغ پیر از کار افتاده" خواند

 

به گزارش تابناک سمنان ترامپ گفت: هزینه واقعی این طرح بیش از دو تریلیون دلار است؛ اما فاجعه بزرگتر در  نسخه بعدی و بسیار بزرگتر "توافق جدید سبز" که به گفته برخی‌ هزینه آن پنج تریلیون دلار خواهد بود، رخ می‌دهد. بی‌کفایتی مک کانل باعث همه این اتفاقات شده است.

وی مدعی شد تعدادی از سناتورهای جمهوری خواه ممکن است به بسته بزرگ‌تر کمک اجتماعی ۱.۷۵ تریلیون دلاری موسوم به لایحه "بازگشت بهتر" رای مثبت دهند.

ترامپ همچنین از تصمیم مک کانل برای تمدید دو ماهه محدودیت بدهی در ماه اکتبر که به دموکرات‌ها اجازه داد تا دست به کار شوند و این لایحه زیرساختی را تصویب کنند، انتقاد کرد؛ لایحه‌ای که ترامپ آن را فاجعه‌ای برای آمریکا می‌داند و آن را با "توافق جدید سبز" مقایسه می‌کند.

رهبری دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد طرح جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا موسوم به "بازگشت بهتر" به ارزش ۱.۷۵ تریلیون دلار را در چند روز آتی به رای بگذارد و آن را پس از عید شکرگزاری در سنا از طریق یک روند پارلمانی که نیازی به آرای جمهوری خواهان ندارد، تصویب کند.

اما پنج تن از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند تا زمانی که تاییدیه دفتر بودجه کنگره درخصوص هزینه‌های واقعی این طرح و نحوه پرداخت آن و همچنین تاثیراتش بر اقتصاد کشور را مشاهده نکنند، به نفع این طرح رای نخواهند داد.

ترامپ مدعی شد: اگر مک‌ کانل نادان نبود و با تمدید این مهلت موافقت نمی‌کرد، می‌توانست مانع این طرح شود.

وی تاکید کرد: این کلاغ پیر از کار افتاده مقصر این ماجراست. هر جمهوری خواهی که در مجلس نمایندگان یا سنا به این طرح رای مثبت دهد هرگز تاییدیه ترامپ را نخواهد گرفت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار