رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان گفت: تیم فتوت شاهرود به عنوان یکی از هشت تیم برتر کشوری در لیگ زورخانه‌ای کشور حضور می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 18 November 2021

تیم فتوت شاهرود به مسابقات لیگ زورخانه‌ای کشور اعزام می‌شود

به گزارش تابناک سمنان حسن سبزواری بیان کرد: دوازدهمین لیگ زورخانه‌ای کشور با عنوان "شهدای بسیج" از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ با حضور هشت تیم برتر کشوری به میزبانی تهران آغاز می‌شود و به مدت چهار هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: دوازدهمین  لیگ برتر زورخانه ای کشور در قالب ۲ گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اولین حضور استان سمنان در این مسابقات افزود: در گروه "الف" تیم های بسیج الف، هیات زورخانه ای استان کرمان، امیرکبیر مشهد، پتروشیمی مسجدسلیمان و در گروه "ب" تیم های بسیج ب، فتوت شاهرود، هیات زورخانه ای اصفهان و هیات زورخانه ای مازندران حضور دارند.

سبزواری ادامه داد:  بنا بر توافق تیم های شرکت کننده در لیگ برتر زورخانه ای و با تاکید بر کاهش هزینه های رفت و آمد و فراهم بودن امکان پخش زنده مسابقات، تهران به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: تیم ها در هفت رشته چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ، میل گیری سنگین، ۲ میل بازی و سه، چهار، پنج و شش میل بازی رقابت می کنند.

رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان تصریح کرد: تیم ها با  پنج تا ۱۰ بازیکن و حضور ۲ بازیکن غیربومی امکان شرکت دارند و تیم فتوت شاهرود با هفت ورزشکار به مسابقات اعزام خواهد شد.

سبزواری اظهارداشت: با توجه به توانمندی تیم فتوت شاهرود امکان کسب مقام برای استان سمنان وجود دارد.

۲هزار ورزشکار رشته پهلوانی و زورخانه ای در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان سمنان فعالیت می کنند و شاهرود و سمنان از جمله شهرستان های مستعد در این رشته هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار