در آذرماه ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: اجلاسیه استانی نماز در سمنان آذر ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 18 November 2021

 

استاندار سمنان در نشست مشترک ستاد هماهنگی برگزاری اجلاسیه نماز و شورای فرهنگی استانداری سمنان بیان کرد: توجه مناسب اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی این استان به اقامه نماز بسیار ارزشمند است.

سید محمدرضا هاشمی تصریح کرد: برگزاری اجلاس استانی نماز مطابق  برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی اجرا می‌شود.

هاشمی با اشاره به میزبانی استان سمنانی در اجلاس‌های سراسری نماز در سال‌های گذشته، اضافه کرد: برگزاری اجلاس کشوری نماز در این استان بسیار مهم و ارزشمند و از برنامه‌های بسیار شاخص بوده است.


استاندار سمنان گفت: خدمت‌رسانی در اجرای برنامه پیش‌بینی شده اجلاس نماز همزمان با فعالیت‌های روز بسیج از توفیقات بسیار والایی است که باید به اهمیت این امر توجه لازم را داشت.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های اجلاس استانی نماز و همایش بسیج به بهترین شکل ممکن، گفت: دعوت از امامان جماعت نهاد‌ها و دستگاه‌ها در تحقق این امر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

استاندار سمنان از همچنین از وجود آمادگی برای برگزاری گردهمایی ائمه جماعات استان در قالب برنامه‌ها مذکور خبرداد و توجه به این امر را ضروری خواند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار